حرف های قدیمی بی مخاطب

    نه نمی شود...هرجور حساب می کنم نمی شود...اصلا خواباندن ساعت ها و نگهداشتن زمان با من؛گردش زمین و ماه و خورشید را چه می کنی؟...میخواهی بگویی آن هم با تو؟خب قبول،تو زمین را متوقف کن،من هم زمان را متوقف می کنم.حال به من بگو با آدم ها چه می کنی؟آدم های حسود زمینی... عیبی ندارد...آن ها را هم با هم از زمین بیرون می اندازیم...باکتری ها و ویریس های موذی را چطور از سر باز می کنی؟ آن ها را که دیگر نمی شود بیرون انداخت!

    باور کن نمی شود...نه،نمی شود...زمین و زمان و همه ی موجودات به درک...بگو با قلب من چه می کنی؟نه می توانی ضربانش را متوقف کنی،نه می توانی از زمین بیرونش کنی،نه می توانی مجبورش کنی برای همیشه تورا در خود نگاه دارد...تلخ است،اما حقیقت است...

    غمگینی؟هه...من اما غمگین نیستم...من کم کم دارم به مرز جنون می رسم از این خصلت لعنتی خودم! اما تو غمگین نباش...تو از اولش هم می دانستی هر کس در قلب من تاریخ مصرفی دارد...تو بهتر از هرکسی با این خصوصیت عجیب و مزخرف من آشنا هستی...شاید حتی بهتر از خودم آن را می شناسی...

    اما در این بین اندک تفاوت هایی وجور دارد...مثلا این که تو راه تمدید تاریخ مصرفت را بلدی!مثلا این که به نظر می رسد تو با بقیه فرق داری...فرقی عظیم اما نامحسوس...امیدوارم حسگرهای قلبم آنقدر قوی باشند که این فرق نامحسوس و سرنوشت ساز را احساس کنند...



نظرات شما عزیزان:

KIMIA
ساعت23:49---21 مرداد 1392
che jaleb migi bimokhatabe vali man hess mikonam mokhatab dare !

rasi tarikh masrafe ma ham gozashte ???
پاسخ:ye daste az adama tarikh masraf nadaran chon tarikh tolidam nadashtan!to kam kam umadio faghat ba raftanet tarikh masrafet migzare... bebin dokhtar joon,qarar shod tike nandazia!!!


negin
ساعت16:08---20 مرداد 1392
تاریخ مصرف...درمورد من برای تو بی معناست...اینو بهت ثابت میکنم...تاریخ مصرف ماله اوناییه که فاسد میشن...نه من...
پاسخ:ثابت کت...مشتاقانه منتظرم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 18 مرداد 1392 | 1:16 | نویسنده : roshanak |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.